Uns bits i uns mots

14 de setembre, 2005

Hola?!
Un-dos-tres... si?! funciona?!
(tos nerviosa)

Hola, hola a tots.
Vaig a provar si això dels blogs em funciona com a espai personal (compartit) de reflexió.
Així, vosaltres us estalviareu rebre els meus mails (diaris) sobre el "tema del dia", que sé que de vegades us interessen, però sovint podrieu passar-ne sense - què voleu, soc així, i m'agrada explicar-vos coses... -. El problema és que si més d'un de vosaltres decideix contestar-me, doncs de seguida es forma una cadena de mails que pot arribar a colapsar les bústies d'aquells que no estan interessats en el tema (o que, per algun motiu estrany, han decidit fer feina en serio aquell dia).
A partir d'ara, si voleu llegir els meus comentaris, i els vostres (espero que no em faltin respostes!), ja sabeu: aquest és el lloc.

Fins demà!
.m



2 Comments:

  • Ja, ja... així que al final t'has decidit?
    El meu inbox t'ho agrairà... :)
    (tot i que potser ara em deprimiré perquè no tindré gaires correus... )

    joan

    By Anonymous Anònim, at 7:20 p. m.  

  • Ei, i el mail/post d'avui?!
    Em sembla una bona idea... jo també faré un blog, per poder-te portar la contraria (as always)...
    J.

    By Anonymous Anònim, at 9:40 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home