Uns bits i uns mots

18 de març, 2008

+ fotos

Estic segura de que us moriu de ganes de veure l'evolució de la Núria, oi??? :)

Doncs aquí teniu més fotos:
Fotos de la 3a i 4a setmana de la Núria
Fotos del 15/03

Si, ja sé que potser m'estic excedint enviant mails amb links a fotos de la Núria (excepte nosaltres i els avis, no crec que ningú estigui
interessat a veure TANTES fotos de la nena...). Així que a partir d'ara em limitaré a penjar-les al meu espai a Picassa de tan en tant. Si hi esteu
interessats aneu passant per allà de tant en tan i veureu com evoluciona la Núria!
(també podeu subscriure-hos al RSS, i estareu informats de les actualitzacions de la galeria)

9 Comments:

  • Hooola!
    Caram, esta guapissima!! Sembla mentida com canvia setmana a setmana :)
    A que ara ja somriu molt mes? :) :)

    Be, la Nuria esta guapissima, pero he d'afegir dues coses: de la segona
    colleccio: JO tambe vull anar a la platja!!! i de la primera... aixo es
    un pijama, Jaume?
    http://picasaweb.google.com/marta.casar/NRia3I4Setmanes/photo#s5176625626605442546
    ;)

    Apa, ja m'he subscrit al rss de la vostra galeria :)
    Fins aviat!!
    Miquel

    By Anonymous Anònim, at 8:48 p. m.  

  • Bon dia Marta,
    La veritat és que estic molt content per vosaltres i se us veu a tots
    molt bé :)
    Molts petonets i fins aviat!
    Esteve

    By Anonymous Anònim, at 8:48 p. m.  

  • Què maca que està!!! Novament moltes felicitats Marta i Jaume!
    Ens veiem aviat!!!
    Marta

    By Anonymous Anònim, at 8:49 p. m.  

  • Hola, Marta!!!!

    Moltes felicitats, que l'altre dia em va comentar la Maria que ja eres mamà.

    Bé, de moment mirarem les fotos, però a veure si algun dia ens veiem i ens presumeixes una mica de filla, ok?

    Petons,

    ----g

    By Anonymous Anònim, at 8:49 p. m.  

  • Hola wapi!!!
    està preciosaaaaaaaaaaaa!!
    a veure si em passo un dia a fer-vos una visita i la veig!!!
    ptnts,
    mònica

    By Anonymous Anònim, at 8:50 p. m.  

  • Esteu guapissims, envia envia fotos, envia que jo no em canso de veure-la. Ja se li veu de quin color té els ulls. Ens veiem aquest fi de setmana. Ma mare m'ha dit que vindreu dissabte, a jm no li han donat vacances així que ens veiem.
    Saludillos als 3.
    Elena

    By Anonymous Anònim, at 8:51 p. m.  

  • Pos sí que n'hi ha de fotos de la Núria...

    Déu n'hi do... Segur que ara quan me la trobo pel carrer, la reconec...

    Obatistor

    By Anonymous Anònim, at 8:51 p. m.  

  • Home, reconèixer-la pel carrer no te gaire mèrit... tens un 95% de
    possibilitats de que vagi amb mi! :D :D

    By Blogger .m, at 8:52 p. m.  

  • Ostres, m'has pillat...

    Joer, es ke con una madre así, como va a salir la niña!!!

    Obatistor

    By Anonymous Anònim, at 8:53 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home